چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
دانلود مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
پیشینه ارزش گذاری برند برای مشتری
ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
فصل دوم پایان نامه ارزش گذاری برند برای مشتری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری
ادبیات و مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

 

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

 مقدمه

افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،2013،ص3). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،1392،ص2). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب  ،2014،ص315).

 

اکثر شرکت ها و سازمان ها درك کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،1996). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درك شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،2008،ص23). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،2008،ص 23).

 

 

ارزش‌گذاری برند برای مشتری

در محیط رقابتی کنونی، اکثر محققین بر این باورند که نام تجاری، بخش مهمی از یک کسب و کار و دارایی های یک بنگاه را تشکیل می دهد و خیلی از کسب و کارها علاقه مندند که یاد بگیرند چطور یک نام تجاری با دوام و قوی ایجاد نمایند. یکی از قسمت های لازم و ضروری جهت این فرآیند، شناخت هر یک از عوامل ایجاد کننده ارزش برای نام تجاری است، که این از شاخصه های اساسی برای ایجاد، مدیریت و اندازه گیری ارزش نام تجاری می باشد.

تا کنون، فرمول استاندارد و معینی برای ارزش گذاری دارایی های معنوی و نام تجاری پیدا نشده است، اما روش های مختلفی وجود دارد که تا حد بسیار زیادی توانسته اند متغیرها و عوامل اثرگذار بر ارزش دارایی ها را مورد توجه قرار داده و راه حل های قابل قبولی ارائه دهند. هر کدام از این روش ها دارای محدودیت هایی بوده و این محدودیت ها به خاطر ماهیت و واقعیت اصلی “نام های تجاری و دارایی های معنوی  می باشد. ارزش گذاری این نوع دارایی ها، دارای روند پیچیده ای است و عدم اطمینان بالایی دارد.

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

 

فصل دوم – مبانی نظری و سابقه پژوهش 

 ادبیات تحقیق 13

2-1. مقدمه 14

2-2. تعاریف و مفاهیم ارزش ویژه برند 14

۱- بعد مشتری گرا : 16

۲- بعد مالی 17

3- بعد مرکب : 17

به عقیده آکر تداعی برند می تواند از 5 راه بر ارزش ویژه برند موثّر باشد. 20

2-3. عوامل  موثر بر ارزش ویژه برند 22

2-3-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 23

شکل2-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر(بورمارک،2005) 24

مارک تجاری  24

تداعی مارک تجاری  25

ویژگیهای مارک تجاری 27

کیفیت ادراک شده  28

وفاداری مارک تجاری  31

وفاداری مشتری 35

آگاهی از برند 37

ارزش‌گذاری برند برای مشتری 37

طبق نظر برد ون آکن هر سیستم معتبر اندازه گیری ارزش ویژه برند باید توام با اهداف زیر باشد: 38

۲. روش اینتربرند (یا فایننشال ورد): 40

۳- روش هولیهان : 42

2-4 مشتری و مشتری مداری 45

اهمیت مشتری 45

برنامه کاربردی مشتری مداری 47

سهم برند و رابطه مشتری 52

2-5. تحقیقات انجام شده 55

2-5-1. تحقیقات داخلی 55

شکل2-2 ) مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند( ابراهیمی و همکاران،1388) 58

2-5-2. تحقیقات خارجی 59

مدل تحقیق( Athanasios & Polymeros,2013) 61

منابع: 65

Abstract 71

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی اضطراب…

سرقت حد و تعزیری و واکنشهای فقهی و حقوق کیفری به آنها

سرقت حد و تعزیری و واکنشهای فقهی و حقوق کیفری به آنها پایان نامه سرقت دانلود پایان نامه سرقت سرقت مستوجب حد سرقت تعزیری واکنش های کیفری قانونی به سرقت واکنش های کیفری فقهی به سرقت واکنش کیفری ناظر به…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت 46 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت 46 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ترک خدمت ادبیات نظری ترک خدمت چارچوب نظری ترک خدمت فصل دوم پایان نامه ترک خدمت دانلود مبانی نظری ترک خدمت پیشینه ترک خدمت پیشینه…

تاثیر همکاری های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اسرائیل و آذربایجان بر امنیت ملی ایران

تاثیر همکاری های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اسرائیل و آذربایجان بر امنیت ملی ایران کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل ابعاد امنیت ملی ایران روابط اسرائیل و آذربایجان علل برقراری روابط میان اسراییل و آذربایجان همکاری های سیاسی اسرائیل و آذربایجان…

اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان آمیخته ترفیع ارزش ویژه برند پروما اثر عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند پایان نامه ارزش ویژه برند در صنعت خرده…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد 182 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد 182 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد ادبیات نظری الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد…

پیاده سازی طرح ضد پولشویی در شعب بانک ایران

پیاده سازی طرح ضد پولشویی در شعب بانک ایران کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی پولشویی در صنعت بانکی پایان نامه مبارزه با پولشویی کشف پولشویی با داده کاوی طراحی الگویی براي تقلبات مالی کاربرد داده کاوی در کشف تقلبات…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه 28 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه 28 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نگرش صمیمانه مبانی نظری نگرش صمیمانه پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه پیشینه داخلی نگرش صمیمانه پیشینه خارجی نگرش صمیمانه پیشینه پژوهش نگرش صمیمانه پیشینه نظری…

پرسشنامه دست برتری چاپمن با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه دست برتری چاپمن با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه دست برتری پرسشنامه دست برتری چاپمن پرسشنامه دست برتری 13 سوالی دانلود پرسشنامه دست برتری چاپمن روایی پرسشنامه دست برتری چاپمن پایایی پرسشنامه دست برتری چاپمن…

عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن

عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن پایان نامه کارآفرینی پایان نامه کارآفرینی سازمانی دانلود پایان نامه کارآفرینی پایان نامه در مورد کارآفرینی روحیه کارآفرینی سازمانی نظریه های کارآفرینی نظریه های کارآفرینی سازمانی…

پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی

پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی مدیریت هزینه و هزینه یابی به…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشروطی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشروطی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مشروطی مبانی نظری مشروطی پیشینه تحقیق مشروطی پیشینه داخلی مشروطی پیشینه خارجی مشروطی پیشینه پژوهش مشروطی پیشینه نظری مشروطی ادبیات نظری مشروطی چارچوب نظری مشروطی رفتن به…

پاورپوینت استراتژی در سازمان های ورزشی

پاورپوینت استراتژی در سازمان های ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت استراتژی در سازمان های ورزشی استراتژی در سازمان های ورزشی پاورپوینت استراتژی در سازمان های ورزشی رويكردهای برنامهريزی استراتژیک استرتژی سازمانی چیست سطوح استراتژی استراتژیهای سطح مشارکتی استراتژی چرخش…

روشها و تکنیک های داده کاوی

روشها و تکنیک های داده کاوی روشهای داده کاوی انواع روشهای داده کاوی روشهای مختلف داده کاوی مقایسه روشهای داده کاوی طبقه بندی روشهای داده کاوی روش های داده کاوی چیست؟ تکنیک های داده کاوی تکنیک های داده کاوی چیست…

تاثیر آی تی بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار

تاثیر آی تی بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار فناوری اطلاعات اشتغال نیروی كار سازمان های مجازی دانشی شدن كار تولید مشاغل جدید جابجایی نیروی كار تاثیر آی تی بر ساختار سازمانی تاثیر آی تی بر ساختار نیروی کار…

حقوق مالکیت فکری و بررسی تقسیم بندی های متفاوت آن

حقوق مالکیت فکری و بررسی تقسیم بندی های متفاوت آن حقوق مالکیت فکری پایان نامه حقوق مالکیت فکری تقسیم بندی های حقوق مالکیت فکری حقوق مالکیت فکری بین المللی پیشینه حقوق مالکیت فکری حمایت از حقوق مالکیت فکری رفتن به…

تعریف و توصیف نظام تعزیرات اسلامی و تقسیم بندی های آن

تعریف و توصیف نظام تعزیرات اسلامی و تقسیم بندی های آن تعزیر در قانون نظام تعزیرات اسلامی تعزیرات شرعی و حکومتی تقسیم بندی  نظام تعزیرات اسلامی تعزیر در قانون مجازات اسلامی تعزیر در قانون مجازات اسلامی تعزیر در قانون به…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت خانوادگی 82 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت خانوادگی 82 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت خانوادگی پیشینه تحقیق هویت خانوادگی پیشینه داخلی هویت خانوادگی پیشینه خارجی هویت خانوادگی پیشینه پژوهش هویت خانوادگی چارچوب نظری هویت خانوادگی فصل دوم پایان نامه…

مقایسه میزان همپوشانی نتایج بازیابی شده در موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی

مقایسه میزان همپوشانی نتایج بازیابی شده در موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی موتورهای کاوش ابرموتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی مقایسه میزان همپوشانی نتایج بازیابی شده در موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی دانلود…

پاورپوینت عوامل محیط خارجی مؤثر بر سازمان

پاورپوینت عوامل محیط خارجی مؤثر بر سازمان دانلود رایگان پاورپوینت عوامل محیط خارجی مؤثر بر سازمان پاورپوینت عوامل محیط خارجی مؤثر بر سازمان عوامل محیط خارجی مؤثر بر سازمان الگوی نیروی پورتر عوامل محیط خارجی تحلیل عوامل محیط مدل PEST…

پرسشنامه استاندارد عملکرد تحصیلی ept فام و تیلور - 1999

پرسشنامه استاندارد عملکرد تحصیلی ept فام و تیلور - 1999 پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (ept) پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور 1999 دانلود پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور پرسشنامه استاندارد عملکرد…

پرسشنامه تعیین ارتباط بین عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات

پرسشنامه تعیین ارتباط بین عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات پرسشنامه بازاریابی داخلی پرسشنامه کیفیت خدمات پرسشنامه عوامل بازاریابی داخلی پرسشنامه رابطه عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعیین ارتباط بین عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت…

بررسی انواع تعهد و ابعاد 3 گانه آن و راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی

بررسی انواع تعهد و ابعاد 3 گانه آن و راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی دانلود پایان نامه انواع تعهد دانلود پایان نامه تعهد سازمانی ابعاد 3 گانه تعهد روشهای افزایش تعهد سازمانی بررسی انواع تعهد و ابعاد 3 گانه آن…

پاورپوینت اقتصاد کینزی جدید

پاورپوینت اقتصاد کینزی جدید کلمات کلیدی : پاورپوینت اقتصاد کینزی جدید اقتصاد کینزی تحقیق اقتصاد کینزی جدید مقاله اقتصاد کینزی جدید اقتصاد کینزی جدید قضايا و ويژگي هاي اقتصاد كينزي جديد نظريه دور تجاري كينزي هاي جديد انتقادات وارده براقتصاد…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هیجان

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هیجان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هیجان مبانی نظری هیجان پیشینه تحقیق هیجان پیشینه داخلی هیجان پیشینه خارجی هیجان پیشینه پژوهش هیجان پیشینه نظری هیجان ادبیات نظری هیجان چارچوب نظری هیجان رفتن به…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *